top

KRITIKE & OSVRTI

NEDJELJA, 07.04.2013. U CRKVI SAN ENRICO U SAN DONATO MILANESE
Pijanist Vitomir Ivanjek-Vito koncertom u crkvi San Enrico oduševio talijansku publiku
"MILANO - solističkim koncertom koji je organizirala talijanska udruga Amici della Croazia(Prijatelji Hrvatske) u crkvi San Enrico, brojnoj talijanskoj publici jučer se ponovno, nakon godine dana, predstavio zagrebački pijanist Vitomir Ivanjek -Vito koji je svoje pijanističke osnove stekao u Zagrebu u klasi prof. Blaženke Zorić, a akademsku nadgradnju nastavio u Beču na Visokoj školi za glazbu i dramske umjetnosti u Beču (Hochschule für Musik und darstellende Kunst) u klasi prof. Alexandera Jennera i prof. Klare Harrer-Baranyi.
Ovaj višestruko nagrađivani umjetnik koncipirao je svoj jučerašnji samostalni nastup u skladu s osobnim višeslojnim bavljenjem klavirskom glazbom. Koncert je, tako, obuhvaćao glazbenu reprodukciju klasičnih djela pijanističkog repertoara (L.Van Beethoven, J.Brahms), obrade na teme odabrane iz riznice popularne glazbe (Đ. Prejac, A Dedić), glazbene standarde (G. Gerschwina, P. Vangelisa, J. Lennona), te uspjele vlastite kreacije i improvizacije.
Dvosatno druženje s pijanistom, koji je od samog početka pokazao da je riječ o umjetniku kojeg zanima isključivo vrhunski izričaj, proteklo je kao u trenu pa je pijanist pozvan pljeskom publike na „bis“ četiri puta. Oduševljenje koncertom na kraju se pretvorilo u ritmički pljesak publike u taktu izvedenih glazbenih dodataka. Stil i zavidnu tehničku spretnost koja graniči s virtuoznošću, a koju zahvaljujući njegovom školovanju i velikom broju koncerata u Beču zahtjevna bečka publika dobro poznaje, nedvojbeno je prepoznala jučer i talijanska publika koju je s lakoćom i jednostavnošću umjetnik potpuno osvojio.
Ispred GKRH u Milanu koncertu je nazočila konzulica Pavić koja je čestitala umjetniku, g. Vitomiru Ivanjeku, kao i organizatoru koncerta, predsjedniku udruge Amici della Croazia g. Darimiru Buli, kazavši da je Vitomir Ivanjek jedan od hrvatskih umjetnika koje valja podržavati i pružati mu mogućnosti za susrete s publikom koja mu svaki puta iznova daje priznanje za njegovo izuzetno glazbeno umijeće.
mrs. Iva Pavić

U PONEDJELJAK, 17.12.2012. U HAUS DER MUSIK U BEČU
PIJANISTIČKO MAJSTORSTVO VITOMIRA IVANJEKA
"BEČ - Zagrebački pijanist Vitomir Ivanjek, koji je nakon isticanja nadarenosti u razredu Blaženke Zorić u Zagrebu studirao klavir na Visokoj školi za glazbu i dramske umjetnosti u Beču u razredu Alexandera Jennera i diplomirao 1994., a godinama se bavi i popularnom glazbom, ima u Beču toliko obožavatelja da mu nije bilo teško u „Haus der Musik“ 16. prosinca popuniti dvoranu do posljednjeg mjesta, a brojni su njegovi poklonici odslušali koncert i stojeći. Naime, Ivanjek je iskonski, rasni glazbenik i suvereno se kreće svim područjima glazbe, od klasičnog repertoara u kojem briljira doličnom tehnikom, pa sve do jazza i popularnijih vlastitih obradbi i skladbi kojima je autor. Doista, dvosatno druženje s pijanistom takve muzikalnosti i uvjerljivog interpretiranja raznih glazbenih žanrova proteklo je kao u trenu i pljesku nije bilo kraja. Nastup je Ivanjek započeo aranžiranjem poznate pjesme „Vu plavem trnaci“ Đ. Prejca i od samog početka koncerta svima koji ga još nisu imali prigodu čuti dao na znanje da glazbu interpretira na osebujan, osjećajno naglašen i tehnički virtuozan način. Slijedile su njegove obradbe hrvatskih adventskih i božićnih pjesama „Zdravo budi Marijo“, „O, pastiri“, „Veselje ti navješćujem0 i „Spavaj mali Božiću“, što je naglasilo ugodnu atmosferu njegova sada već osmog „Božićnog koncerta“ u Beču, tradicije koju Vitomir Ivanjek uveo i ostao joj vjeran, jer ga u austrijskoj metropoli očito željno očekuju njegovi hrvatski i austrijski poklonici. Iz klasičnog repertoara izveo je virtuozno skladbe O.F. Pintarića, J.S. Bacha, F. Chopina, J. Prahmsa i D. Detonija, a bilo je mjesta i za G.Gershwina i L. Denzu, uz vlastite skladbe kao što su to „Razmišljanje“ (bečka praizvedba) i „Božićni valcer“. Pri tom treba istaći da pijanist u vlastitim djelima zdušno koristi svoje bogato harmonijsko iskustvo, a u melodijskom je pogledu romantično raspjevan i trajno vjeran tradiciji koja ga najbolje povezuje upravo s Chopinom i Lisztom u razigranoj tehničkoj bravuri. Zanimljivo je svakako bilo da je s „Etudom-Toccatom“ Dubravka Detonija Ivanjek zdušno uronio u glazbenu suvremenost na osobito uvjerljiv način, pa nije čudilo da je za taj „modernistički izlet“ bio nagrađen posebno dugim pljeskom. Uopće, pljeskalo se mnogo i uporno, što je sve večer pretvorilo u poseban glazbeni doživljaj. Kako je Vitomir Ivanjek iz Zagreba doveo i Gospel zbor „Sunce“, kojim od ove godine i sam ravna, muzikalnost dirigenta prenijela se i na zborašice i jednog zborista, te je izbor crnačkih duhovnih i hrvatskih božićnih pjesama zazvučao šarmantno i nadasve emocionalno. Riječju, u Beču smo susreli pijanista iz Zagreba čija je nadarenost sveobuhvatna, sviranje uvjerljivo, a improvizatorske mogućnosti znatne. Pijanista Vitomira Ivanjeka stoga valja dalje preporučivati, podržavati i pružati mu mogućnosti za susrete i publikom, jer svojim muziciranjem oplemenjuje srce i razgaljuje dušu.
Zdenka Weber

"HRVATSKO SLOVO" - ponedjeljak, 17.12.2012.
PIJANIST VITOMIR IVANJEK ODUŠEVIO BEČANE SVOJOM VIRTUOZNOŠĆU
"BEČ - Slušajući pijanista Vitomira Ivanjeka, jednog od brojnih hrvatskih glazbenika školovanih u austrijskoj metropoli, na bravuroznom Božićnom koncertu održanom u nedjelju u koncertnoj dvorani Divertimento u Haus der Musik u Beču, bilo je jasno da je riječ o posebno glazbeno nadarenom umjetniku kojeg zanima isključivo vrhunski pijanizam.
Ivanjek je bečkoj publici predstavio hrvatske božićne pjesme u vlastitim obradama za glasovir te izbor iz domaće i svjetske glasovirske literature. Koncert je započeo skladbom „Vu plavem trnaci“ Đ. Prejca, a završio ga Gruberovom „Tihom noći“. Svirao je i djela Pintarića, Bacha, Chopina, Brahmsa, Ivanjeka, Gershwina, Denza i Detonija. Virtuoznim muziciranjem, sjajnom tehnikom i upečatljivim glazbeno-scenskim nastupom i ove je godine Ivanjek ponovno digao na noge bečku publiku.
Četiri su puta Bečani pozivali na „bis“ maestralnog pijanista. Oduševljenje se na kraju pretvorilo u ritmički pljesak u taktu izvedenih glazbenih dodataka, kojim je inače zahtjevna bečka publika odala priznanje Ivanjeku za njegovu briljantnu interpretaciju i originalan način komuniciranja s njegovim poklonicima. Gost koncerta bio je gospel-zbor ''Sunce“ iz Zagreba, koji je uz klavirsku pratnju i ravnanje Vitomira Ivanjeka izveo njegove vlastite obrade za glasovir, kao i djela Maierhofera, Withersa i Huffa. Koncert su organizirali Haus der Musik, Veleposlanstvo RH u Beču i austrijski glazbenik Heinz Mandl.
Uvodnu riječ održala je dr. Zdenka Weber, savjetnica za kulturu u hrvatskom veleposlanstvu u Austriji. – Sretan sam da je bečka publika došla u ovako velikom broju i zahvalan sam svima koji su mi omogućili da ponovno u Beču, u kojem sam se školovao, održim ovaj već tradicionalni Božićni koncert – rekao je nakon koncerta za Večernji list Ivanjek, koji je dobitnik više hrvatskih i međunarodnih priznanja za svoje izuzetno glazbeno umijeće. Djeluje kao samostalni glazbeni umjetnik i izdao je više nosača zvuka. Sve je to bilo toliko fenomenalno da je šteta što ponovno treba čekati godinu dana do sljedećeg Vitomirova božićnog recitala.
Snježana Herek/VLM

"VEČERNJI LIST" - ponedjeljak, 17.12.2012. http://www.vecernji.hr/kultura/pijanist-vitomir-ivanjek-odusevio-becane-svojom-virtuoznoscu-clanak-488257
U PONEDJELJAK, 12.12.2011. U HAUS DER MUSIK U BEČU
SJAJAN PIJANISTIČKO-SCENSKI RECITAL VITOMIRA IVANJEKA VITE
"BEČ - Pijanist Vitomir Ivanjek Vito, jedan od brojnih hrvatskih glazbenika školovanih u austrijskom glavnom gradu, održao je prošlog vikenda u koncertnoj dvorani Divertimento u Haus der Musik u Beču sjajan Božićni koncert. Koncert su organizirali Haus der Musik, Veleposlanstvo RH u Beču i austrijski glazbenik Heinz Mandl. Uvodnu riječ održala je Ivana Karanušić, savjetnica za kulturu u hrvatskom veleposlanstvu u Austriji. Ivanjek je bečkoj publici upečatljivim glazbeno-scenskim nastupom predstavio hrvatske božićne pjesme u vlastitim obradama za glasovir te izbor iz glasovirske literature. S preciznošću i sjajnom tehnikom svojstvenom samo velikim umjetnicima svirao je djela Charpentiera, Lisinskog, Weilburga, Gershwina, Rota, Čakleca, Ivanjeka, Golda i Grubera, pokazavši kako ga isključivo zanima vrhunski pijanizam. Zasluženi burni pljesak još je jednom potvrdio s kakvom lakoćom Vitomir osvaja publiku. U repertoar koncerta savršeno se uklopila impresivnim glasom i nastupom gošća večeri, mlada hrvatska pjevačica iz Švicarske Bernarda Brunović, koja je za tu prigodu izvela nekoliko duhovnih (gospel) pjesama i hrvatskih božićnih skladbi. O glazbenoj nadarenosti Bernarde Brunović, koja je od rođenja slijepa, govori i podatak da je na prošlom natjecanju za Eurosong u Švicarskoj osvojila drugo mjesto. Brojna je bečka publika Vitomira i Bernardu nagradila burnim pljeskom, između ostalog, i za izvedbu skladbe „Happy Day“, a vraćali su se na čak pet biseva. – Hvala svima koji su mi i ove godine omogućili da u srcu Beča održim ovaj već tradicionalni Božićni koncert – rekao je nakon koncerta za Večernji list Ivanjek, koji je dobitnik više hrvatskih i međunarodnih priznanja za svoje izuzetno glazbeno umijeće. Djeluje kao samostalni glazbeni umjetnik i izdao je više nosača zvuka."
Snježana Herek/VLM

"VEČERNJI LIST" - ponedjeljak, 12.12.2011.
U SUBOTU, 19.08.2006. U PULSKOJ CRKVI SV. FRANJE NASTUPIO PIJANIST VITOMIR IVANJEK
VIRTUOZNA INTERPRETACIJA KLASIKA I EVERGREENA
"PULA - Nadareni zagrebački pijanist Vitomir Ivanjek održao je u subotu navečer u pulskoj crkvi sv. Franje vrlo dobar koncert. Riječ je o umjetniku koji nastupa diljem svijeta, osvojio je brojne nagrade, a diplomirao je i završio postdiplomski studij u Austriji. Tijekom koncerta Ivanjek je nazočne oduševio iznimnom tehnikom te nevjerojatnim scenskim nastupom, kao i vještinom improvizacije. U Puli je predstavio svoj najnoviji CD "Imaginarne vedute", gdje je dobro poznate glazbene teme iz svijeta klasike, kao i evergreene, "preodjenuo" u jedan posve novi stil, a CD je obogatio i svojim skladbama. Taj je CD posvećen i slikama akademske slikarice Mirjane Karoline Koren. Za razliku od ostalih koncerata u ovome prostoru, ovaj autor se nije usredotočio samo na klasiku, već je izveo i poznate hitove iz popularne i zabavne glazbe. Od impresionističkih nota Claudea Debussyja, tehnički zahtjevnog Pintarićevog "Ronda", pa do Mozartove "Alla turca", Ivanjek je pokazao nevjerojatnu tehničku spretnost, što je publika, sastavljena mahom od vrsnih poznavatelja glazbe, nagradila dugotrajnim aplauzom, pa je autor izveo i dva bisa. Vrlo je sugestivna i osjećajna bila njegova interpretacija De Curtisove poznate "Torna a Surriento", kao i ruske narodne "Kalinke". Njegova interpretacija Raskinove "Those were the days" i Vangelisove "Chariots of fire" bila je toliko poletna i razigrana da publika samo što nije počela pjevati. Koncertnu je večer obilježilo maestralno vladanje glasovirskom tehnikom i izražajnošću, a njegov se scenski nastup, improviziranje te suptilan dijalog s glasovirom jednostavno ne može dovoljno zorno opisati riječima - to treba doživjeti."
Vanesa BEGIĆ

"GLAS ISTRE" - ponedjeljak, 21.08.2006. br. 223/ god. LXIII
PETAK, 09.06.2006. - KONCERTNA DVORANA DOMA HRVATSKE VOJSKE
KONCERT VITOMIRA IVANJEKA
"DELNICE - Vitomir Ivanjek-Vito, 37-godišnji pijanist i skladatelj iz Zagreba, održao je koncert posvećen prvenstveno mladima kojima je "htio pokazati kako glazba obrađena na klasičan način ne mora biti dosadna". Nažalost, bilo je malo onih kojima je to mogao dokazati, no zato nije održao ništa manje uspješan i dojmljiv koncert. Ovog je zagrebačko-bečkog pijanista u Delnice "dovela" OGŠ Ive Tijardovića uz suorganizaciju TZ Grada Delnica, a prilika je poslužila i za promociju novog Ivanjekovog CD-a "Imaginarne vedute". Riječ je o priznatom glazbeniku i skladatelju koji je za svog glazbenog vijeka dobio "Pogorelićevu stipendiju", nagradu Udruženja jugoslavenskih kompozitora za skladbu "Dijalog" te nagradu "Mira Sakač". Diplomirao je 1994. godine na bečkom Hochschule für Musik und darstellende Kunst, nastavio je s magisterijem, a trenutačno usavršava glasovir i popularnu glazbu na istom studiju u Beču. Za delnički koncert izabrao je neke svoje skladbe, ali i popularnog Vangelisa, Rota, Gershwina, Lennona ili Montija."
J.A.

"NOVI LIST" - ponedjeljak, 12.06.2006.
KONCERT 21.06.2006. - PIJANIST VITOMIR IVANJEK ODUŠEVIO UMIROVLJENIKE U NEMETOVOJ OBNOVA IZGORJELE KUĆE ČEKA
"ZAGREB - Kada je na koncertu u srijedu Vitomir Ivanjek, zagrebački virtuoz na klaviru zasvirao "Kalinku", rusku narodnu pjesmu, tridesetak umirovljenika iz Doma za starije i nemoćne "Ksaver" u Nemetovoj dignulo se na noge i oduševljeno zapljeskalo. Vito je izveo osam skladbi sa svog CD-a "Imaginarne vedute", prošle godine nominiranog za nagradu Porin u kategoriji klasične glazbe. Vitinoj obitelji, u kojoj su svi glazbenici, u siječnju je u požaru izgorjela obiteljska kuća u ulici Petrine na Jarunu. Uz pomoć Gradske skupštine, izrađen je novi projekt za obnovu, no radovi na kući još ne mogu početi. Ivanjeki su već dobili lokacijsku dozvolu, no ona nije pravomoćna jer njihova najbliža susjeda ne želi potpisati potrebnu suglasnost. Ogorčeni Ivanjeki ipak se nadaju da neće predugo čekati na obnovu svojega doma."
Sanja BAKOVIĆ

"VEČERNJI LIST" - petak, 23.06.2006.
PREDGOVOR I OSVRT NA CD "IMAGINARNE VEDUTE" - 07.11.2005.
...A OVAKO CD "IMAGINARNE VEDUTE" VIDI I ČUJE ISTAKNUTI AUSTRIJSKI GLAZBENI KRITIČAR, DR. WILHELM SINKOVICZ: "Vito svira - ali on nije tek pijanist koji svira samo glazbu raspoloženja kao pozadinsko muziciranje, standarde od Gershwina do Vangelisa. Vito je glazbenik najvišeg stvaralačkog potencijala. To se čuje kad u međuvremenu počne improvizirati, tu i tamo dotičući poznato, pa odjednom, udaljujući se, osvaja nova područja, slobodno i lebdeći, stvarajući prostor u kojemu se nalaze pravi zvuci za sljedeći hit. Vito svira popularne hitove - ali to čini tako, da čak i najboljim poznavateljima pijanističkog hardcore-a bude toplo oko srca: njegovo je sviranje miljama udaljeno od mekanih, samozatajnih linija prosječne ugođajne glazbe. Često mekano intonirane melodije izlaze kao najfiniji drvorezi, jednostavni, jasni i zaokruženi, najprije lagano rastu, ali ne zahvaljujući pretjeranoj upotrebi pedala, a tek tada iz melodijske snage razvijaju atmosferu, ugođaj i boju. Čak u nježnim pjesmama na taj način živi osjetno snažan potencijal, koji se tada eruptivno razvija u pojedine upečatljive (rasantne) plesne brojeve. Vito svira - on nam u naizgled malom svijetu glazbe raspoloženja odsvirava svemir osjećaja. Na takav način on pokazuje gdje leži tajna uspjeha tih zvukova - u kvaliteti."
Dr. Wilhelm Sinkovicz, glazbeni kritičar

PREDGOVOR I OSVRT NA CD "IMAGINARNE VEDUTE" - 04.04.2005.
...OVAKO CD "IMAGINARNE VEDUTE" DOŽIVLJAVA NAŠ ISTAKNUTI PIJANIST, PROF. FRED DOŠEK:
"U ovom se CD-u Vitomir Ivanjek vrlo sretno poslužio nizom dobro znanih glazbenih tema i evergreen-a. No uspio ih je tako znalački i kultivirano zaodjeti u virtuozni, gotovo Lisztovski glasovirski slog da se ove stare melodije u njegovoj vještoj transkripciji i sasvim majstorskoj izvedbi doimlju gotovo kao nova, originalna djela. I zaista, sigurnim osjećajem za stil i za pravu mjeru Ivanjek nas je obdario nizom malih glazbenih dragulja. Još ih je i nadopunio trima nadasve uspjelim vlastitim kreacijama koje pretjerano suzdržano zove improvizacijama. Tako ovaj niz snimaka, ujedno i blistavi dokument njegovog magistralnog vladanja glasovirskom tehnikom i izražajnošću, može biti privlačan i najizbirljivijim glazbenim ljubiteljima - a jednako tako i vrlo širokom krugu slušatelja koji od njega mogu očekivati zanimljivu i bogatu glazbenu kulisu lišenu svake trivijalnosti. Ali i mnogo više od toga…"
Prof. Fred Došek, pijanist

VITOMIR IVANJEK ODRŽAO BOŽIĆNI KONCERT U ZAGREBU
"Zagreb - u prepunoj dvorani svetišta "SVETA MATI SLOBODE" na Jarunu, u ponedjeljak, 22.12. 2003. održan je Božićni koncert pijanista Vitomira Ivanjeka. Taj, već tradicionalni koncert, ove godine je bio sadržajno i bogatiji, jer je uz pomno odabran progam, publici pružena i raznolikost. Naime, V. Ivanjek je imao kao goste večeri muški zbor "Jarunski dečki", koji su poletno otpjevali 3 kompozicije (Marovića, Lešćana i Verdija), te flautisticu Ines Ivanjek & violinistu Borisa Krasovca, koji su zajedno s V. Ivanjekom u triju, publici pružali i dočarali zaista čaroban osjećaj Božića kroz zvuke Sorkočevićeve Simfonije za flautu, violinu i glasovir, te trima božićnim pjesmama u obradi V. Ivanjeka. Vitomir Ivanjek (Vito) je zagrebačkoj publici poznat već dulji niz godina, jer je već od malena polučivao iznimne rezultate. U zadnje vrijeme ovaj mladi i perspektivni pijanist bavi se i komponiranjem, te koncertnim obradama popularnih kompozicija, spajajući klasičnu, popularnu i jazz glazbu u jednu cjelinu na visokoj interpretativnoj i tehničkoj razini. Na programu su bila izvođena djela Lisinskog, Schumanna, Gershwina, Ivanjeka, Abreua i Grubera, a Vitomir je pokazao svoje tehničke i interpretativne sposobnosti u najboljem svjetlu, uspostavivši s publikom gotovo prisan kontakt. Oduševljena je publika burnim aplauzom i ovacijama izmamila još dva dodatka, od kojih je drugi bio "Narodi nam se" - pučka božićna pjesma, koja je spojila pozornicu s publikom, te su svi sudionici koncerta zajedno s publikom otpjevali tu pjesmu - s najboljim božićnim željama. Atmosfera u dvorani je zaista bila posebna. Željeli bismo da i češće imamo prilike čuti ovog mladog pijanistu u Zagrebu, a nadamo se, da će to uskoro i biti, jer je najavljeno skoro izdavanje novog CD-a "Imaginarne vedute". "
N.M.

RAPSKE GLAZBENE VEČERI 2003.
KONCERT PIJANISTA VITOMIRA IVANJEKA
"Rab - u prepunoj crkvi Sv. Križa u četvrtak, 21.08. održan je koncert pijanista Vitomira Ivanjeka iz Zagreba. Bio je to još jedan u nizu od 12 koncerata u sklopu "Rapskih glazbenih večeri", u organizaciji Turističkih zajednica grada Raba, mjesta Lopara, te rapskog Pučkog otvorenog učilišta. Nesvakidašnji, ali pomno odabrani program s kombinacijom klasike i jazza (u obradi V. Ivanjeka), te njegova vlastita kompozicija "Imaginarne vedute" bili su odsvirani s velikim poletom, a Vitomir je pokazao svoje tehničke i interpretativne sposobnosti u najboljem svjetlu, uspostavivši s publikom gotovo prisan kontakt.
Oduševljena publika je unatoč velikoj vrućini u crkvi burnim aplauzom i ovacijama izmamila još tri dodatka."
Anita Kaić

OSVRT NA KONCERT PIJANISTA VITOMIRA IVANJEKA
(HGZ 04.04.2002.)
"Solističkim koncertom održanim u četvrtak, 4. travnja u dvorani Hrvatskog glazbenog zavoda predstavio se široj zagrebačkoj publici pijanist Vitomir Ivanjek. Ovaj višestruko nagra|ivani umjetnik, koji je svoje pijanističke osnove stekao u Zagrebu u klasi prof. Blaženke Zorić, a akademsku nadgradnju u Beču na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u klasi prof. Alexandera Jennera i prof. Klare Harrer-Baranyi, koncipirao je svoj samostalni nastup u skladu s osobnim višeslojnim bavljenjem klavirskom glazbom, a koja istovremeno obuhvaća kako glazbenu reprodukciju klasičnih djela pijanističkog repertoara, tako i vlastite obrade na teme odabrane iz riznice popularne glazbe, te vlastite kompozicije i improvizacije. Klasičnom repertoaru, u ovom slučaju dvijema Chopinovim Etidama op.10 br. 9 i br. 12, te Etidama C. Debussyja (Pour les degrés chromatiques i Pour les huit doigts) pripao je i najmanji, iako ne i manje znakoviti udio u programu. Stil i zavidne tehničke sposobnosti koje graniče s virtuoznošću naznačene u izvedenim etidama obilježit će i ostali veći dio programa koncerta, posvećenim Ivanjekovim aranžmanima na teme V. Montija (Csárdás), V. Čakleca (Dobro mi došel prijatel), G. Raskina (Those were the days my friend), M. Legranda (Les parapluies de Cherbourg), P. Vangelisa (Chariots of fire) i L. Denze (Funiculì funiculà). Lirskiju i meditativniju stranu Ivanjekovovog glazbenog izričaja podcrtala je pak praizvedba njegove skladbe Sjećanje. Da publika cijeni i emotivno odobrava ovaj oblik smjelih pijanističkih sinteza, koje spajaju klasični izričaj i granične forme popularne glazbe sa osobnim glazbenim stvaralaštvom, potvrdilo se u oduševljenju koje su izmamila dva vehementno odsvirana Ivanjekova dodatka: improvizacije na Rock'n roll temu te obrada poznate Kaljinke."
Tatjana Gaćeša